funnymummy Gayenura kanamanın hiçbiri hamilelikte normal sayılmaz nasıl bir kanama ama adet gibi mi yoksa leke leke mi doktora görünmenizde fayda var
uzaldlal Çok bilgim yok endişelendirmekte istemem ama benim doktorum kanaman olduğunda en yakın acile git gelebilme durumun varsa o saatte hastaneye gel demişti 1,5 saat falan gittiğim hastaneyle aram umarım bi şey yoktur 🙏🏻
Busradogann Benim de olmuştu gece 4te soluğu hastanede aldım o zaman 7 haftalık hamileydim şimdi 12 olduk iyiyiz ama kanama normal bişey değil düşük tehlikesi oluşturuyor bence zaman kaybetmeden doktora gidin
Busradogann Gayenura olabiliyo bu haftalarda dedi kanama alanı gözüküyordu zaten ultrasonda onu atmış rahim dedi pıhtı oluşuyor onu atıyor rahim
Bsraoztop Yerleşme kanaması olabilir dyolar genelde.. ama tabiki doktorunuzla görüşmeniz de fayda var.. benimde oldu halâ progestan fitil kullanıyorum.. yemeği bile oturarak yap dedi ne zmna kadar böyle gider acaba 😔
Helinkeskin Gayenura 6+4de bebek düşmez canım benm boş gebeliktir seninki benim de aynısı oldu 8 haftalıkken kanamam başladı ama öyle böyle değil hemen kürtaja soktular rahim içimi temizlediler boş gebelikmişim 3 ay sonra tekrar denedik ve suan 34 haftalığım şükürler olsun canını hiç sıkma bende kötü oldum sonra sağlıksız olacağına iyiki de böyle olmuş dedim düşünsene 8 aylıkken düşüren gebeler var onlar daha acı bir durum o yuzden kafaya takma sağlık herşeyden önemli
Hunilininbirii Kötü düşünme hemen kuzum benimde 6+3de kanamam oldu hemen doktoruma gittim düşük tehlikesi geçirmişsin dedi ilaç verdi şükür şimdi kesildi kalp atışınıda duydum o gün. Bol bol dinlen iş falan yapma
Gayenura Busradogann kızlar resim nsl koyuyoruz ulturasyin resmini koyacağım ama yeni indirdim tam bilemiyorum uygulamayi