maviananas evet sizi cok iyi anliyorm bende görmüştüm o otizm yazısını hatta kotu olmustum burda yine benzer post acilmstu icim rahatlamsti dedgm gbi ben 3 farkli doktora sordm 3 ude farkli illerde hepsi kullanabilir dedi vifolix doğum sonuna kadar suan kullandm da da ayni oran da folikasit var icm rahatlamsti Allaha emant artk canmm