Derin0712 maviananas bn kullaniyorum drum dogumdan sonra da 3 ay devam dedi bide gyno ferro sanol kullanıyorum
Asyaaa35 maviananas bende vifocil kullandım hamile kalmadan 3ay önce başladım ve hamileligimin ilk üç ayında daha sonra başka bir vitamin takviyesine geçtik
maviananas Derin0712 doktorum bana da doğumdan sonra da yazacağım dedi burda üç aydan sonra folik asit kullanmak zararlı deniliyor kafam karıştı
maviananas Derin0712 ya zaten onu dinliyorum ilk günden beri ama burda çok kafa karistıryorlar gerçekten az önce folik asit kullanımı otizm yapıyor diye bir şey okudum gerçekten çok korktum bir an
SedaYldz maviananas aşırısı yapar ilaçlarda aşırı yok az miltarda var sıkıntı yapma gönül rahaylıgıyla kullan hayttta hergun değil ben emsela ili uc gunde bi vifolic yutuyorum
maviananas Asyaaa35 ben öncesinde kullanmadım su an 6. Aydayım hala kullanıyorum doktorum doğumdan sonra da devam edersin dedi