Kkbbra ben 14 kilo aldım doktorum bunu bile çok buluyordu karbonhidrat kes demişti beyaz ekmek bırakmıştım😂 ama saldım artık az kaldı diye yiyorum ekmegi 🌛 40+2 yim şu an cuma başlatacak doğumu suni ile.
Yani topam 14-15 aldım diyebilirim inşallah yarısi gider doğunca 🤢
Gerci ben de çok değişmedim zayıftım önceden. sadece arka taraflarm büyüdü aynaya bakmak istemiyom 🤣 🙊🥺