Zezeada bana fitil olarak kullan baş dönmesi yapıyor dedi ama ben bı kere denedim baktım orama bişey sokamiyorum elimle en iyisi içeyim dedim 😅 bana ilk başta biraktirmisti sonra çok ağrım oldu kanama oldu parça falan geldi hatta dedim düşüyor galiba apar topar gittik progestana devam et dedi tekrar başlattı o kanamadan sonra hep lekelenme oldu şimdi çok şükür geçti hala kullaniyorum bırakma dedi hatta dozunu arttırdı baş dönmesi yapıyor ama ilacı alır almaz uyuyorum o yüzden etkilemiyo