Zezeada İyi akşamlar güzel anneler ve anne adayları 🧚🏽♀️ Bugün kontrole gittim 11+3 günlüğüz cinsiyet tahmini yapabilecek var mı 😇 https://imgyukle.com/i/oJ2Pwo https://imgyukle.com/i/oJ2ouU
Sazi9718 Zezeada bana 13 haftalıkken kız gibi demisti doktor simdi 16 haftalıgım yüzde doksan erkek dedi. Rabbim sağlık lı hayırlı evlat versin insAllah
Zezeada BIR_SIYAH__HIAYESI63 bizde çok erkeğe benzettik canlı görünce sonra araştırdım biraz dediğiniz gibi olunca erkek diyorlar hayırlısıyla gelsin inşallah 😇🥳
elfferdgn https://resimyukle.io/r/LBlHGxnAuG https://resimyukle.io/r/LBlHGxnAuG Tahmin edebilirmisiniz sizce cinsiyetini ne 12+4 🙈
Busradogann Zezeada aynen sağlıklı olsunlar da gerisi önemli değil. Ben 11. Haftada gittim Dr direk erkek dedi şaşırdım bu kadar erken belli oluyo mu diye ben çok eminim dedi yarın 12. Hafta ikili tarama için gidicem bakalım yine erkek diyecek mi
Zezeada Busradogann ben doktora söyleme dedim zaten şimdi söylemem bir daha ki randevuda söyleyeceğim dedi birdahaki randevuda 16 haftalık olacağım zaten kesin belli olur 🙄 sizin baya erken söylemiş ya maşallah bebişe 🙏😇
babylion123 Busradogann ikili tarama yaptırma süresi ne kadar 11. Haftadan başlayıp kaçıncı haftaya kadar yaptırabiliyoruz
Busradogann Zezeada kendimi buna hazırlıyorum psikolojik olarak sonra bana kız derse hormonlarım bunu kaldırır mı bilemiyorum 🤣 bende öğrenmek istemiyodum Dr’a söyleyecektim ama zaten belli olmaz şimdi diye bişey demedim o da pat diye söyledi 😊
Arelarven1 Zezeada ben pek anlamıyorum ama hayırlı sağlıklı bir evlat olur inşallah canm.🙂 Bende sormak istiyorum ama fotoğraf nasıl atılıyor beceremedim canım nasıl koydun fotoyu 🤔😟
Zezeada Arelarven1 teşekkür ederim amin cümlemizin inşallah 😇🙏 https://imgyukle.com şuna tıklayıp yükleyebilirsiniz 🧚🏽♀️
Zezeada Busradogann benbuhğm direkt yattığımda doktora dedim belliyse sakın söyleme parti yapacağım çünkü güldü o da 🤫😅 çok komik biri olduğu için anlayışla karşıladı 🐿 umarım gönlünden geçen olur 🧚🏽♀️