minikportakal iremcannn1907 öyle yapıyorum canım şey sorucam bu idrar sonucunun alt kısmında kimyasal analiz mikrobiyolojik analız yazıyor onun yanında mı yazacak yoksa ayrı mı çıkıyor
ayseyilmaz96 minikportakal usutmeden de olur evet dikkat et kendine hamileler olduğundan daha cok usuyor hayırlısı olsun ins
Sule_sc minikportakal ben 7 haftalığım tutmasam 5 dk da bir gidicem çökde kalmış gibi susuyorum ama içmesemde olmuyo gece hiç rahat uyuyamıyorum bu yüzden