Ay kızlar bugün aşırı post açtım ama sorum olcak 15 haftalığız tuvaletten çıkamıyorum,lökosit değerlerine bakılıyorsa eğer oda normal,yanma yok,ama sık sık nerdeyse yarım saatte bi tuvalrtteyim normal mi sizce idrar yolu enfeksiyonu mu değil mi anlamıyorum