Selenakmn 9+2 yim hanımlar. Nasıl geçiyor hamileliğiniz şikayetleriniz var mı nelere dikkat ediyorsunuz🙂 Kimler bizimle aynı görelim tanışalım beraber ilerleyelim💕👼🏻
sanslibiranne Selenakmn aşırı mide bulantısı kusma halsizlik ve serumla geçiyor durumum vahim hiç bu günlerin heyecanını yaşayamıyorum
Selenakmn sanslibiranne ne zamandır var bulantılarn canm. Üç aydan sonra geçer diyorlar sabret 🙏🏻 Benimde migren ataklarım tutuyor çok fena
eymeninannesi35 sanslibiranne benim 7.haftam öyleydi hiç bişey yiyemiyordum sürekli çıkarıyodum yediklerimide prilam bulantı ilacı verdi doktorum çok şükür o iyi geldi ve kesti şimdi sadece koku hassasiyetim var yemeklerin kokusunu çok fazla alınca biraz bulantım oluyo
Cybill 9+0 dayız ,ikiz bebişler, kasık ve bel ağrısı ve bulantı şikayetim var ama çok şükür , ilk hamileligim ve bebişleri heyecanla bekliyorum 🤰
Selenakmn Zeloss normal canım benimde illa ki bacağım ağrıyor kasığım ağrıyorken. Hatta bir gün batıyordu topalladım o gün 😀 sonra sabah geçti. Değişik haller 🙈
Bussbusss 9+5 kızlaaaar boğazımı tutamıyorum şimdiden 1.5 kiloya yakın almışım ne yapacağım hiiiç bilmiyorum 🤦♀️
Selenakmn Bussbusss acıktıgım an benimde midem bulanmaya başlıyor hemen birşey yemem lazım o an aç yatamıyorum asla 🤷🏼♀️😅
Grenpeopl Merhaba kızlar insallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız 9+3teyim sürekli midem kazınıyor canım bişey istemiyor ama açım ve sürekli uyku hali sürekli uyumak istiyorum 😌
Bsra0681 Grenpeopl ya bu ben olabilirim açım diye ağlıyorum. Ama önüme yemek gelince çok tatsız tuzsuzmuş gibi geliyor yiyemiyorum. Birde düşük tehlikesi olduğu için yatıyorum. Bugünler çabuk geçsin diye dua ediyorum.