Merhaba canım öncelikle çok geçmiş olsun benim de ilk gebeligimde 8. Haftada lekelenme başladı koyu kahve şeklinde 12 haftaya kadar devam etti tam bitti dedik rahatladık 13 haftada aniden su gibi kanamam başladı hastahaneye gidene kadar koca et parçası gibi birikmisti bebek gitti sandık ama çok şükür bebeğim iyiydi 2 gün yattım hastahanede iğneler vuruldum sürekli düşük önleyici iğnelerle kanama simsiyah ve leke tarzında devam etti 4 buçuk 5 aya kadar falan sürdü sonra kesildi çok şükür ve 37+6 günlükte doğum yaptim şimdi kızım 2 yaşını geçti elhamdülillah sen sakın kendini yorma bol bol dinlen ve stres yapma inşallah rabbim yavrunuzu size bağışlar sağlıkla kucaginiza almak nasip olur 🤲🤲