iremcannn1907 Beybisininannesi boşver milleti maddi durumun yeterliyse varsa hevesin al özendiğini bence 😂 en kötü küçük kalınca dolapta satarız 😂
aysnrsvs Beybisininannesi Bence iyi 0 3 1 3ler bebeğin gelisimine göre çok çabuk küçülüyor en iyisi ilk zamanlar da 3 6 ay gayet iyi aldıklarıniz
Bihteryc Bence asıl sorun az değil hiç olmaması🧐 bunun bir listesi falan var mı yaaaa ne alıcam ne almicam asla anlamıyorum. Bu kadar aylıkken hava nasıl olur yaz mı kış mı derken yenidoğanları alayım sonra bakarız oldum resmen.
Beybisininannesi Bihteryc işte yok herhalde vallah beynim çorba oldu 😅 Şimdi defactodan tulum söyledim Bi beden tablosuna baktım onun da kalıpları dar galiba 😅 durup durup deli paralar harçıyorum bide 🤣