Gerçekten kafam çok karışık..
Herkes küçük alma öyle alma çok alma falan diyip duruyor
Çok alma çok alma diye diye
0-3 ay sadece hastane çıkışım var 5 tane
1-2 ay 4 tane zıbın 4tane alt pantolon var
1-3 aya da elim hiç gitmemiş
3-6ay tulumlar almışım ama kocamanlar 😅😅
4-6 ay alt üst takım ve zıbınlar doldurmuşum..
Allah aşkına bi fikir verin 😅
Hangi aydan hangi ürünlerden kaç tane kaçer tane aldınız..