Nurss34 havalardan dolayı olabilir bende kızımda çok istediğim için deli gibi belirti arıyordum ayy hamilemiyim ay öyle mi ay böyle mi diye diye hiç adet gecikmem olmamıştır bu zamana kadar hep günü gününe olurum hatta saati bile şaşmaz o kadar düzenlidir stresten kendimi öyle hamile sandım Kİ adetim gecikti test yaptım negatif kan verdim negatif ultrasonda bir şey çıkmadı çok üzülmüştüm öyle olunca tam 10 gün geciktim sonraki ay umursamadım hiç takip etmedim yine olmadı 🤦🏻♀️ En son ovulasyon testini denedim ve o ay kızıma hamile kaldım nasibi ne zamansa gerçekten o zaman geliyor 😍 oğlumda korunurken hiç beklemiyorken hamile kaldım tam bir şoktu 😂