Hppymom23 Beraber bekleyelim mi kızlar? Ben bugün erken gebelik testi yaptım negatif. Fakat adetime daha 6gün var ilişki üzerinden 9 gün geçti :) haberleşiriz iyi olur destek oluruz
Dmrcsnm Hppymom23 seninle aynı durumdayım aşılama yaptırdım 10. Günü bugün kuzum erken gebelik testinde negatif gördüm ama Yine de cumartesiyi beklicez belki yarın kan veririm
Anneminnos Hppymom23 3ocak :)yalnız ben yumurtlama bile göremedim 😂🤷🤦umudum yok ama şuracıkta durayım
Yusufayazin__annesi Hppymom23 benim bat ayin 6 si bende beklemedeyim ara ara kasik kramplarim oluyor insalah ciksr bisey 2inciyi istiyorum ogluma kardes gelsin 😃
Hppymom23 Umut60 öyle düşünme hiç beklemediğin anda rabbim verir Allah’ın izniyle Allah gönlüne göre versin kuzum
Hppymom23 Dmrcsnm inşallah sağlıklı sıhhatli olur istediğin şekilde Rabbim gönlüne göre verir kuzum 😍🥰
Fidan97 Benimde bat 5 ama haşa belirtim yok 4 aydık deniyorum düşükten sonra artık takmıyorum yoruldum çünkü negatif görmekten 😔
Hppymom23 Fidan97 oy öyle düşünme kuzum olur Rabbim en doğru zamanı belliyordur sen gönlünü ferah tut Allahın İzniyle 😍🥰
Fidan97 Hppymom23 inşallah bitanem yaa burada anne olmak isteyen herkese rabbim nasip etsin biran önce çünkü o kadar zor ki her bebeğini seven anne gördüğümde içim hep buruklaşıyor hepimiz güzel haberler alalım🤲🏻