Esra-svr33 momysss benim de boyum kısa tam oldu. Kolları güzel, bacaklarındaki dantel güzel görünmesi için belki 2 parmak kısalttırabilirim. Bir de sabahlığını aldın mı canım. Onunda kolları uzun geldi, onu da kısalttırcam
momysss Esra-svr33 sabahlığı almadım canım sadece takımı aldım ama kargoda henüz ben hastane odasında bebekle fotoğraf çekinirim diye aldım aslında daha kokoş bişey istiyordum ama bulamadım bununda kollarında dantel olduğu için aldım
Morprenses momysss ben gecelik sabahlık aldım bir de pijama takımı. Lcwye bakın dün suwende biraz indirime girmişti diğer yerler sırf lohusa diye 400 e falan satıyor tek takımı bence çok abartı
Zek38 Sevaa02 ya bende bu pijamaya bakıyordum bel kısmı nasıl aceba hamile pijamalarındaki gibi çok mu yüksek ☺️
Sevaa02 Zek38 çok yüksek değil göbekte kalıyor tam ama rahat ben mağazasından aldım dokusu falan da hoşuma gitti.
Valeria Ben gecelik aldım ebemiz öyle istemişti önden düğmeli. Çok rahat ettim🥰 Ben burdan aldım; https://ty.gl/crw6ntmacx Burda çok çeşit var hem pamuk hem uygun fiyatlı, tavsiye ederim; https://ty.gl/98khazojsa
caglaby momysss lohusaavm sayfasından effortt marka ekru renk dantelli 3 lü setlerden aldım sabahlık, gecelik,pijama takımı ve lcw den siyah renk düğmeli bir pijama takımı aldım.
Goncazafer momysss ben iki Adet aldim biri beyaz suwen dantelli guzel bi kumasi var cekim icin aldim bide lcw den alt ust takim dugmelilerden aldim onunda rahat bir kumasi var