RumeysaNur34 momysss var canım atayım https://imgyukle.com/i/oQTX5U https://imgyukle.com/i/oQTcGH … Trendyoldan aldığım takım https://imgyukle.com/i/oQTshI https://imgyukle.com/i/oQTGNS
momysss RumeysaNur34 hastaneden elbise mi getirin diyorlarmış alttan kanamaya bakıyorlarmış ya sürekli acaba pijama mı elbise gecelik mi daha iyi
Ocakbebegi momysss lohusa takımı değil uzun vadede kullanmak için oyshodan pijama takımı aldım. Lcwden de elbise gibi emzirme özellikli gecelik aldım kısa kollu. Alttan muayene ve serum için kolaylık olsun diye kısa kollu diz üstü boylarda
RumeysaNur34 momysss ben ilk doğumumda gecelik ve sabahlık almıştım hiç rahat değil canım hiç rahat edemedim bence en iyisi pijama takımı inan Kİz kardeşimde gecelik almadı oda pijama takımı götürdü hastaneye kimse gecelik falan sormamış
RumeysaNur34 momysss pijamayı indirip bakarlar canım ama elbise ile rahat ederim dersen öyle al tabi sen bilirsin 😊
Carriebradshow momysss ben suwen den pijama takımı sabahlık ve gecelik aldım. Ayrıca 2 tane daha gecelik alacağım. Benim doğum sezeryan olacak. Sezeryan doğumda gecelik daha rahat oluyormuş, normal doğumda ise pijama dedi annemler.
RumeysaNur34 momysss öyle uzun uzun bakılmıyor canım inan hafiften karnıma dokundu doktor alttan baktı sonra kapattı arada bir iki defa de ebe odaya gelip baktı kanama çok mu az mı diye açıp baktı saniyelik yani 😅😅
Gzmmsl momysss https://imgyukle.com/i/oQ8M6S https://imgyukle.com/i/oQ8byb https://imgyukle.com/i/oQ84is
Esra-svr33 Deletedmom623737 suwende felicia pijama takımı var canım. Ekru rengi ve Çok ince danteli var. Ben aldım baya beğendim 😊
Esra-svr33 momysss benim de boyum kısa tam oldu. Kolları güzel, bacaklarındaki dantel güzel görünmesi için belki 2 parmak kısalttırabilirim. Bir de sabahlığını aldın mı canım. Onunda kolları uzun geldi, onu da kısalttırcam