SeldaS -Fatmaaa- 5 gün embriyosu konuldu 12 gün sonra 1848.56 çıktı 2 gün sonra keseyi görücem 🌼 Rabbim bütün isteyene nasip eder inşallah kimsenin kucağı boş kalmasın 🤲💕
SeldaS -Fatmaaa- ikiz istiyordum ben Rabbim inşallah nasip etmiştir 2 tane çatlatma tedavisi 1 tane aşılama yaptırdım tutmadı tüp bebek denedik oldu şükür 🤲 çok heyecanlıyım çarşamba günü keseyi görcez 🤰🌼
-Fatmaaa- SeldaS Allahım sağlıkla mutlulukla huzurla kucağına almayı nasip etsin inşallah herşey gönlünce olsun 🙏🤲🏻
Zynphspt Benim 4. Gün embrio suydu 10 gün sonra kan değerim 137,9 du 2 gün sonra tekrar verdi 367,8 di şükür şuan 7. Haftamızı bitirdik şükür ama hastanedeyiz ☺️2 embrio transfer edilmişti birdi düşük oldu bir bebeğimiz bile şükür