-Fatmaaa- valla cnm haklı ola bilirsin açıkçası bazen bnde diyor herkesin yüksek cikiyo ve belirtileridir yasiyorlar ben sonucumu 12 Aralık’ta öğrendim ama n belirti ne bişey hiç bişey yok değerim de 88,,dib168 e yükseldi o doktor 30 Aralık’ta gel dedi