QueenMommy bende ilk doğumumda sizin gibiydim. Nasıl dooğurucam acaba çok acıycakmı. Ya tam doğururken bişey olursa ya kfası sıkışırsa gibi. Birsürü soru işareti. Bence çatınıza bakılsın ondan sonra karar verin doğum yaklaştıkca sancılar oldukca açılma oluyo zaten. Rabbim her türlü yardım ediyo. Benim sancım vardı ama ben hissetmiyodum sadece nişanım geldiği için hastaneye gitmiştim ve çatı muaynesi oldum 3 cm açılmam vardı. Suni verdiler sadece doğum esnasında sancınız çok oluyo oda sancı saniyelere düştüğünde. Benim 10 cm açılmam oldu suni verildikten sonra. 3 kere ıkındıktan sonra balık kayar gibi bişey oldu kafası çıktıktan sonra gerisini hissetmiyorsunuz bile. Yani çok güzel bir duygu. Sonrasında rahatca işinizi göre biliyosunuz. Çocuğunuzu istediğiniz gibi kucağınıza alabiliyosunuz. Rahat oluyo. Normal doğum kendinizi korkutmayın bence.
Zaten bebeklerin gaz sancısı filan oluyo de daha zor. O amelyat yerinin iğleşmeside uzun süryo. 🙂 Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah canım. Kusura bakma bira uzun oldu