QueenMommy Suni ile doğum yaptım. Ikinma hissi ve sancı gelince ıkın dediler ama geliyor dedim. İlk doğum olduğu için hemen çıkamaz sen dediğimizi yap dediler. Sancı geldikçe ikinmaya çalıştım secde pozisyonunda. Sonra açıklık 9 cm olunca dogumhaneye indim orada doktorum yönlendirdi ebe karnıma bastırarak destek verdi. Kafası çıkınca gerisi geldi zaten. Korkmayın ve söylenenleri elinizden geldiğince yapın. Daha haftanız var nefes egzersizleri çalışın derim.. Allah kolaylık versin. Hangi şekli tercih ederseniz edin sağlıkla kavuşunca insaallah :) herkesin gebeliği, doğumu, bebeği farklı sadece bunu kafanıza takmayın akışına bırakmaya çalışın olup bitiyor 🤲🏻🌿