@BabyLoveeee hastanenin aciline gidip bu hocanin takibindeyim dediginizde o hoca gelio dio biliorm. Ben devlette asilama yaptirdim iki kere acillik oldum ikisinde de hemen hocaya danisildi hoca onaysiz bi sey yapmadilar. Bende o hocayla devam etmek istedim 15gunde bir muayne ucreti ve doguma girme parasiyla ozelle ayniya geliodu. Bir de korkutmak istemem sizi ama bazi hocalar gece dogum baslarsa gelmeyebilio yani buna sahit oldum. 7.haftamda hastanede yattim hoca hastasi gece sanci tuttu sabaha kadar bekliyceksin dediler bekleyemedi gece 4de dogum basladi ve nobetci olan doktorlar yaptirdi dogumu ama hoca doguma girmis gbi parasini aldi