Selamm,fikirlerinize ihtiyacım var 32.haftadayım özeller fiyat olarak yüksek geldiği için devlette takibe başladım,az bir ödeme yapılarak doçent doktorlardada muayene olabilirsin teklifi geldiği için hastahaneden kabul ettim,başından beri doçent gözetimindeyim,ama başından beri kendisine alışamadım,soru soramıyorum çok ters kendisi ne isterse onu anlatıyor,doğumdan korkuyorum diyorum herkes yapıyor sende yaparsın elbet diyor,acil bir durum olursa diye numarasını istedim ilk doğumum olacak çünkü biraz paniğim bana sadece mail yoluyla ulaşabilirsin diye mail adresini verdi,bu şekilde yani,ve geçen hafta gittiğimde öğrendim ki devlet hastahanesi olduğu halde doğuma 5000 tl istiyor ve yeni yıldan sonra zam gelebilir diyor,bir kaç hastahaneyle görüştüm şu an 32.haftada olduğum için kabul etmiyorlar ne yapayım sizlerden akıl alayım dedim..bu gidişle mecbur bunda yapacak gibi duruyorum.düşünsenize doğum başladı hastahaneye gitceksiniz doktora mail atcaksınız doğumum başladı diye,çok içim sıkılıyor,doğumdan zaten korkuyorum iyice kötü oldum.Biraz uzun oldu kusura bakmayın🙏🏻