@Anneoluyorummmm doktorum bana 75 mg yaptırdı. Açlık 82, 1. Saatte 224(sınır 200dü), 2. Saatte 170 çıkmıştı. Aslında ailemde şeker hastalığı var ama ileri yaştan kaynaklı. Ben de hep kontrol ediyordum açıkçası hiç 140 üstü görmemiştim. Ama işte ne zaman olacağı belli olmuyor. Siz kaç kere ölçüm yapıyorsunuz günde