Ezelin-annesi63 eşim normalde sigara içmez arabada bir tane içmek istedi kıyameti koparttım, gerçekten bebeklerimizi o pislikten uzak tutalım onlara yapabileceğimiz en büyük kötülük sigarayı hayatımızda tutmak.gebeyken sigara kullanan arkadaşımızın kızı hasta demiştim eklemeyi unuttum çocuk her gün hava makinesine bağlanıyordu öyle dışarı çıkabiliyordu.