2525_zyno Amin inşAllah canım benim bnimkler daha 6 ayı yeni bitiyor erken dogum öneriyor doktorlar tek eş oldugu için kan akışı küçüğüne az gidiyor gelişim geriliği var okd üzgünüm ki korkudan doktora gitmiyorum ilk gebeliğim psikolojimi bozdu doktorlar sonuna kadar beklicem Rabbime tek duam zamnında Saglıkla gelmesi send edua et bize :(