ikicocukmeselesi Asyami ayy ne güzel eşimde çok istiyordu keşke ikiz olsa diyordu hep 🥰 allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
gzde10 Asyami allah kucağına almayı nasip etsin. Bende ikizlere hamileyim. 11 haftalık haftaya cinsiyetlerini öğrenicez.
ada58 Asyami ne zaman öğrendiniz gebe olduğunuzu, reglden önce mi sonra mı? ikiz olduğunda değerleriniz kaçtı?
mor_menekse1 kızlar bebeklerinde gelişim geriliği olan var mı aradaki hafta farkı fazla olan yada bnd ikiz gebeyim ama gelişim geriliği var küçüğünde