Gmznida Angels21 yaaa hayirli olsunn cok sevindim iki gunde bir verin artmasi lazim insallah saglikla ilerler o anki duyguyu cok iyi biliyorum 😊😊
Oznurkk Angels21 benim hem idrarda hem kanda çıkmıştı. 5. Gün embriyosuydu. Ama herkeste çıkmayabilir. Üzülmeyeceksen yapabilirsin ☺️
Serpil33 Angels21 bende 22 aralıkta çift blast transferi oldum 6.gun merakımdan idrarda kaset teste baktım negatif çıktı kasık agrım oluyor zaman zaman testi erken yaptım sanırım hemde normal test😔
Xsxs Serpil33 merhaba her doktor cift embriyo mu koyuyo acaba benim de suan gelisen 2 yumurtam var da merak ediyorum
Angels21 Serpil33 idrar da çıkmayabilir belki daha erken bende 6. Gün kanda verdim yarın tekrar vereceğim
Serpil33 Xsxs Hayır koyulmuyor şartları var. Benim 2 olumsuz denemem olduğu için koyuldu.Normalde 35 yaş altına tek embriyo koyuluyor.