37.ci haftamda benim de 3100 gramdı. Şuan 38+3 üz ne kadar oldu bilmiyorum ama dr bu rakamlar tamamen tahmini kuru bir ölçüm değil söylediğimiz rakamların üzeri ve altı olabiliyor dedi ve bebek kilonuz 37 hafta için gayet güzel
Doktorum doğuma kadar hemen hemen 3500 gramı bulur demişti ki 3500 de bence güzel rakam heleki normal doğum için daha fazla kilolar sizi yorabilir
Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah