Çok mutluyum çoookk. Kızıma kardeş gelecek. Sezeryan doğum yaptım umarım dikiilerde sıkıntım olmaz. Erken menapoz başlangıcı teşhisi konulmuştu o yüzden hiç korunmadık. Ama bu kadar erkwnde beklemiyorum 2 aydır adet olmuyorum ama kızımda mide bulantısı ile hamileliğimi öğrenmiştim ve 9 ay boyunca kustum doğuma giderken bile kustum çok kötü Bi hamilelikti. Bugün karnımda bireyin kıpırdadıgını farkettim daha doğrusu 10 günden fazladır böyle şeyler var ama ne oldugunu anlamadım. Ama bugün Kü çok farklıydı hemen tes aldırdım gece 11 de eşime 2 tane ve anında çift çizgi çıktı kızlar çok mutluyum. Ama çokta korkuyorum bebiş muhtemelen en az 2 aylık daha fazla olma ihtimali var. Lakin ben o kadar emar çektim antibiyotikler kullandım. Umarım Birşey olmamıştır sabah hemen hastaneye gidecem bakalım rabbim den gelen herlwye razıyım rabbim bize evlat acısı vermesin