Lalin2580 mekutlu12 aynen sabah göstericem doktoruma mutlaka dayanamıcak gibi olursam giderim çok sağolun🌸
Pirayeada Nasıl bir ağrınız var sanci da benim de sancı cıktı 27 haftalıkken sol göbek tarafim ağrıyordu sadece
Lalin2580 Pirayeada benim göbeğimin alt tarafı kasıklarımda kramp girer gibi bi his oluyo kasılıyo resmen ayrıyetten bel ağrısı😔
Lalin2580 Koskafadime fotoğrafını attım canım düzensiz diye önemsiz olduğunu söyledi çarşamba gidicem yine de
Lalin2580 cinar2601 doktoruma fotoğrafını attım önemsiz olduğunu söyledi çok şükür geçti yalancı kasılmalar sanırım çarşamba da kontrolüm var tekrar gideceğim ☺️
Pirayeada Lalin2580 bel ağrısı olmadi bende cnm ama sanci nst de cıktı hiç ummuyordum. Serumla ilaçlarla durdurdular 2 haftads bir kontrole gidecem artık. Sen de üzülme durdururlar serumla
Lalin2580 Pirayeada inşallah canım çarşamba kontrolüm var bakalım bi de serklajlıyım ben sancının dikişlerime zarar vermesinden korkuyorum biran önce sağlıkla kucaklarımıza alalım bebişlerimizi inşallah🙏
Pirayeada Lalin2580 Ben de serkkajliyim cnm çarşamba günü gidiyorum kontrole aynı gün 😊 inşallah zamanında kucağımiza almayı nasip etsin Allah
Lalin2580 Pirayeada en azından farkedilip atılmış canım riskli haftaları da atlatmışsın çok şükür inşallah sağlıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi🤲🏻
Merveacisu06 Lalin2580 çok önemli dğeil sancıların abartılacak kadar yükselme iş ve düzenli dğeil korkma