Lalin2580 https://imgyukle.com/i/on2rRh Kızlar 34 haftalığım ara ara kasılmalarım oluyo az önce acilde çekildi sizce kendi doktoruma gitsem mi?
Cemile24 Lalin2580 doktorunuza gösterin mutlaka ama sancı gelince o tepecikler kağıdın en üstüne çıkıyor hatta aşıyor benim ilk gebeligimde gördüğüm buydu
Lalin2580 Minisomini çok bi anlam ifade etmiyo ama serklajlıyım riskli gebe olduğum için istersen kendi doktoruna git dedi kararsız kaldım🤷♀️
maviananas Lalin2580 bence kendi doktorunuza gidin çünkü sancı var kontrol altında olmanızda fayda var
maviananas Lalin2580 tabi siz daha iyi bilirsiniz ben yanlış ya yönlendirmek istemem sancı durumunuza göre karar verin🌸
mekutlu12 Lalin2580 sancıların düzensiz görünüyo anladığım kadarıyla yalancı sancıdır muhtemelen ama yanlış yönlendirmek istemem sabahı beklicek durumdaysan sabah doktoruna göster aksatma ters bi durum olsa zaten acildeki doktor da söylerdi bence
Lalin2580 mekutlu12 aynen sabah göstericem doktoruma mutlaka dayanamıcak gibi olursam giderim çok sağolun🌸