sanis bende öyle elim randevuya gidiyo geri duruyorum bı arkadaşımi kaybettim ben ondan da çok etkilendim olcam diyorum kalıyo annem diyo biontech olma bende diyorum sinovaca ne gerek var hiç olma daha iyi koruyuculugu çok yok bigun kimseye söylemeden gidip olcam sanırım her kafadan bi ses çıkıyo