Edaaaa1412 11-12-13 haftalık olan anneler beraber takip edip fikir alışverişi yapabiliriz takipleşebiliriz 💐 biz tam 12 haftalığız 🐣 ismim Eda şimdiden memnun oldum tanıştığımıza ✋
beren4097 Edaaaa1412 12+1 ikinci gebeliğim, bulantılar yeni azaldı bir de kızım ile ilgilenmekten hamile olduğumu unutuyorum kasık ağrısı hatırlatıyor 😅🤷🏻♀️
Duygudikicidkc Ben 13 hafta 🧿 alışveriş olarak hiçbirşey yapmadım cinsiyet belli olduğu için isme karar verdik onun haricinde hergün hikaye okuyorum müzik dinletiyorum konuşuyorum 🥰🥰
Edaaaa1412 Duygudikicidkc ayy cinsiyet belli olduysa gerisi kolay Allah yardımcınız olsun herşey gönlünüzce olsun sağlıklı sıhhatli alın inşaAllah kucağınıza 🐣
Sedaknrg Edaaaa1412 amin hepimiz inşallah 🙏🏻 Bu haftaya kadar çok zor geçti bizim için bulantı kusma halsizlik😒
Duygudikicidkc Duruduru2021 ikili test esnasında canım ense kalınlığı ve burun kemiğine bakılırken direk açtı bacakları danam 😂
Tubmavi Edaaaa1412 12+4ten selam 👋 Alışveriş listelerinizi bekliyorum 😂 15te cinsiyetiniz netleşecek onu bekliyorum şimdi 🙃