İnşallah ben yine direncliyim fakat eşim yüzünden aşırı stres yapıyorum çünkü o kadar çok üzüldü ki 3 te hastaneye gittik o saatten su saat olmuş hala sürekli boş gebelik kese bozulması tarzı arastirmalar yapıyor youtubedeki doktorları dinliyor psikolojisi çok bozuldu bende onu öyle görünce çok üzülüyorum inşallah yarın bir mucize doğar