Muhammedamine ben tüp bebekle hamile kaldım. Hem tüp bebek doktorum hemde doğum için gittiğim doktor 2,5 mm üzerinde sorun olmadığını söyledi. Daha sıkı takip yapılacak. Zaten hangi doktora sorarsanız sorun rahim ağzı uzunluğu bir günde değişebilildiğini söylüyor. Benimde ilk ölçüm 39 mm di. Her şey yolunda derler bir anda işler değişir. Önemli olan tedbir alıp, stresten uzak durmak. Bana her iki doktorunda söylediği bu. Çok ağır aktivite, uzun yürüyüş yasaklandı. Birde ısrarla stres yapma dediler. Bende elimden geldiğince uzak duruyorum. Her belirti acaba bu mudur deyip internette bakmıyorum. Sizede tavsiyem kendinizi strese sokmayın. Tedbir alın gerisi dua.