Gizemen banada doktorum risk var dedi erken doğum icin nekadar olduğunu soylemedi bebeğimin başi biraz aşada duruyor ben ondan sandim 20+3 olduk halia alttan bakiyor ölçum yapiyor 3.34 du ilk basta iki hafta yattim 3.64 olmus ben hep ultarsondan bakiyirum napiyor die Almanyda olduğum için her konuda anlaşamiyorum zaten bebeğimi gorduğumde heycandan kilosunu boyunu sormaktan unutuyorum benimde kolay geçmiyor hamileliğim başindan beri 😰yinede çok şukur bebeğim iyi yağ dinlen dedi banada evde azar azar yuruyebilirim eğilip kalkmak yok is yok tabi ben azar azar yapmaya çaslisiyorum kendimi yormadan 🙏🏻👼🏻 Vaktinde gelirler insallah meleklerimiz 🙏🏻👼🏻🤰🏻