cahillesohbetikestim Ikranurunannesi41 ben daha 32 haftalığım çok şükür hala korkum yok sabırsızlık var sadece 🤣
Ikranurunannesi41 cahillesohbetikestim sona yaklaş görürüz 😄😄ama artık böyle tekmeler yerini gezintilere bırakacak heyecanlı karnının içindeki kelebek tosun olacak 😃dışarıdan fark edeceksin o çok muhteşem ya tekmeden daha keyif verici 🥰🥰🙋♀️
cahillesohbetikestim Ikranurunannesi41 uzun,zamandır balık gibi kayıyor zaten sıpam dışarıdan da çok net belli oluyor hareketleri habire video çekiyorum 🧿🤣
Ikranurunannesi41 cahillesohbetikestim benimki de çok fena müthiş hareketleri tam video başlatıyorum duruyor 😁eğleniyor benimle sıpa 😃😃
llFatma Selincimm korkma a hiç gerek yok kasma kendini acımıyor her defasında çatı muayenesi olabilirim yani☺️
cahillesohbetikestim Ikranurunannesi41 bende öyle bir saat video çekiyorum artık az ucundan yakalıyorum 🤣
Ikranurunannesi41 cahillesohbetikestim aynı aynı alay ediyor bizimle cimcimeler ♥️Rabbim dileyene nasip etsin
rabiamustafa Selincimm geçen hafta oldum 3saniye bişe sürmedi bittiğini bile anlamadım sakin olup kendini sıkmaman çok önemli canım( tabi kişiylede alakalı çatısı dar olanlarda biraz can yanıyomuş😔)
Deletedmom_33 Selincimm 27+3 de oldum. 5 sn sürdü sanırım. Doktor parmağı çevirince hafif bir sızı oldu geçti. Açılma olup olmadığına bakmak için yapmıştı. Şuan 31+5 iz