Merhaba ben de dün ağrıyla gittim gece mecburen çatı muayenesi yaptilar. Buradan okumuştum kasmayın diye ve orada da o aklima geldi ve kasmadm hemen bitiyor zaten. Kürtajda daha fazlasını yaşamıştım o yuzden bu cok hafif geldi kasmayın yani guzel şeyler düşünün