Teusa kapı süsünü annem hevesten yaptı ama evdeki oda kapısına astım, hastaneye götürmücem. İkramlık bişey hastaneye almadım sadece bir refakatçi kabul ediyorlar ziyaretçi yasak dediler. Hastane hatta şerbet pasta meyve vs odaya getirecekmiş, herhalde iki kişilik olacak anlamadım. Ben öyle süsler püsler seven biri değilim. Kovid olmasaydı da kapı süsünü götürmezdim. Ziyaretçilere bişey ikram ederdim tabi. Ama öyle şerbetler süslü bi sürü şey hazırlatmazdım. Herkesin kendi tercihi