Hastane sadece kapı süsüne izin veriyor muhtemelen sadece eşimle ben olacağız, bir kaç arkadaş var kısa süreli görmeye gelecek olan. Kapı süsüne gerek var mı sizce hastanede, bir de amacı sadece görsellik olsun diye değil mi gelenler ismi görüp gelmiyor :D bir de ikramliklar vs. Onlar hastane çalışanlarına mi oluyor