yigitegenin_annesi1 canım benim ya yardım eden kimse yok mu emzirdikten sonra altını felan baskası alsa uyutsa. Ben öyle yapıyorum hoş uyku sorunumuz yok ama.. uyumayıp aglıyorsa aç olabilir belki bi doktora danış ben 3 gün uyku sorunu cektim vızıldanıyordu, doktora cıglık kıyamet gittik açmış süt olmasına ragmen simdi rahatladım bolca doyuyorum o da uyuyor rahata erdim uyku konusunda 🙈