Cerenktkc canım korkulacak hiç bişey yok inan. Sakin ol. Ameliyathaneye girmenle çıkman bir oluyor. Yarım saat kadar duruyorsun. Ben bir girdim 5 dk da bebişi çıkardılar. Şimdi o ana dair hiç bişey hatırlamıyorum. Sakinleştirici yapmışlardı zaten kuş gibiydim. İlk yürüyüş zor oluyor tabiki ama pes etme devamlı yürü. Ağrıların elbet oluyor. Ağrı kesici vuruyorlar bol bol geçiyor zaten. Ben ayağa kalktıktan sonra hiç yatmadım. Ne kadar yürüyüş o kadar çabuk toparlanma. Rabbim kolaylığını veriyor.