Ebrfth ben de63 le hamile kaldım şimdi 78 im hep çok aldım diyodum doktor normal diyordu bu hafta uyardı35. Haftadayım, bebeğin göbek çevresi büyümüş normal doğum zor olur böyle giderse dedi sıkı diyet verdi, aman bnm 35. Hftada anlaşıldı bundan snra ne kdr düzene girer bilemiyorum sizin daha vakit varken önleminizi alın derim;)