furkaninannesii 32+6haftalık hamileyim. En basından beri gidiyorum kendisine. Çok tatlı kabul ediyorum. Yanlış anlaşılmak istemiyorum ama ben muayenelerimde biraz tıbbı olarak bilgilenmek istiyorum kendisi sürekli maneviyattan bahsediyor. Elhamdülillah müslümanız ve tabiki her seyin allahtan olduğunu biliyorum lakin ben doktor değilim ve bu ilk gebeliğim o sebeple bilgilenmek istiyorum. Bu gittiğimde bana doğum hakkında biraz bilgi verir diye umuyordum. Mesela ne bileyim yürüyüş yap şunu yap bunu yapma gibi. Ama bana 1 ay sonra gel dedi. 36 haftalık olacağım ve hiçbir bilgim yok. Açıkcası yarın bir ebe ile konuşacağım doğum öncesi kursu almayı planlıyorum. Çünkü su anda kendimi çok bilgisiz hissediyorum.