esra0522 genelde ay sonunda son iş günü açılıyor randevular yani bu hafta içi açılacak. Talep et çıkıyor randevu yoksa onu aktif ediyorum randevu açıldığında mesaj ve uygulamadan bildirim geliyo. Bazen gece 3 4 gibi açtıklarıda oluyor onun içinde telefonu seslide bırakıp yatıyorum. Maalesef 1 kere yakaladın yakaladın yoksa sabah erken gidip alıyorum 10 15 kişi bakıyorlar doktorlar