Hiranurr00 ben de 31. Haftamdayım ve burda başkalarının dediği gibi sürekli kıpır kıpır hissetmiyorum. Doktor bi sorun yok diyor çok şükür. Milletin karnında dağlar tepeler oluşurmuş bebeğin hareketleriyle benim hiç olmuyor. Normal demekki böyle olanlar da yazmış. Umarım herşey yolundadır hepimiz için 🙏