Merhabalar,
Doktora gittiğimde kalp atışını alamadığını ve bebeğin gelişmediğini söylediler. 6 hafta gozukuyor ultrasona göre. Kürtaj dediler ama ben yapmadım beklemek istedim.
Adet tarihim 29.10-3.11 arası 16 Kasım’da kan testi yapmıstım negatif çıkmıştı sonra 23 ünde tekrar yaptım 71 cıkmıştı. Yani o tarihleri arasında oluştu diye tahmin ediyorum. Birde 1 Aralık da beta HCG yaptığımda 1079 çıkmıştı. 25 Aralık’ta yaptım 13040 çıktı. Bilgisi olan veya bu durumu yaşayan bana bilgi verebilir mi? Başımdan aşağı kaynar sular döküldü. Lütfen