Sara_N evet gün içinde yatır göğüsüne, onu da zıbınla bırak . Üşümesin yine battaniye örtersin üstünüze yatsın orda konuş bir yandan da onunla . Hem uyur hem acıkırsa da memeyi bulur o . Öyle dedi bana ebe . Allah bize nasip etsin bunları yaşamayı inşallah . Hayırlısıyla bir doğsa.