gunesligun dün tüm günü benimleydi onu görmedi böyle böyle onu unuturmu ,gelince konuşturdu sesine bile yanıt vermedi bebek dönüp bakmadı ona .Ona 2 ay alışmış ,alışsın istemiyorum .Bebeğime kötülük yapmışım .Şimdi bebek memeden ayrılmıyor ,Bizi öyle görüp hadi doktora gidelim bebeye mama yedirelim verelim,dedim ne istiyorsunuz doktorun yanında diyordu sütü var mama veriyor.Şimdi çoçuğumu ona vermiyorum hoşuna gitmiyor