Glstn Busra5341 Amin canım. Benim de ilk bebeğinin kalp atışı olmadı. 5 yıllık bekleyişin ardından geldi bize bebeğim.😍17 haftalık olduk. Bizim için o kadar kıymetli ki anlatamam😁Her anın kıymetini bil.Dolu dolu yaşa 😇Meleklerimiz bizimle olsun Inşallah 🤲
Frida 35 haftalık oldum erken doğum sıkıntısı dışında hiç sıkıntım olmadı şimdiye dek 1 kere kusmuşumdur belki o da çok yemekten sıkmayın canınızı 😊